Yang terkini dari AkuDanCeritaKu

JUSTNAKBAGITAHU


aku begitu tersentuh dengan kejayaan orang lain..kadang2 tumpang menangis gembira..leleh air mata ni...sob..sob..

9 komen menarik:

Teenager Housemaid said...

saya pun suka tengok kejayaan orang lain..:)

Masz Sidek said...

Syukur alhamdulillah... semoga suatu hari nanti... org juga akan tumpang gembira dgn kejayaan kita gak... dan semoga masa tu tak de yg nak dengki ngan kita... :)

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

hepi dgn kjayaan org lain,,tp ttap rasa nk jgk..huhu

Marya Yusof said...

As salam Babah Myra,

Jrg lelaki mengalirkan airmata... Kata Dr Muhaya, klau kita mudah mengalirkan airmata bermakna hati kita sgt lembut, insya'Allah mudah menyerap perkara2 yg baik2 :))

Lynn said...

Salam..

Ingatkan kaum hawa je yg mudah tersentuh hati..takpe..pujuk hati bahawa itu belum rezeki...

Gen2Merah said...

Kita smua akan tumpang gembira kan

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

bila nak update???

yad'z said...

setiap orang ada rezeki masing2..=)

Yatie Awang said...

kita pun boleh mencapai kejayaan seperti mereka InsyaAllah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

dari hari ❤ sїℱαℚїℝ ◝їlm◡ ツ ❤