Yang terkini dari AkuDanCeritaKu

PENCERITAANDIMALAMINI


Apa Kata Hati Anda apabila melihat ini.....






dan..Apa kata Hati Anda Apabila melihat gambar di bawah Ini.....










dan..apakah yang aku ingin gtau ni..??..xdak apa...sebenaqnya....adakah..hati kita sentiasa..ingat akan Allah apabila..melihat..kedua-dua gambar ini...Adakah semua yang indah2..itulah yang dikatakan kebesaran Allah..? yang x brapa kena kat pandangan kita camna? bukankah itu pun juga kebesaran Allah..?

Hampa suma Peqasan dak....( kalau peqasan la )...orang tanya hampala....hello...camna cuaca hari ni.....kita pun jawab alhamdulillah...cuaca baik...( sebab ceqah dan angin sepoi2 bahasa )..pastu bila cuaca hujan...lebat..orang tanya plak...hello...camna cuaca hari ini??..kita pun jawb..ishhhhh..teruk...betui la...hujan lebat..xleh nak pi mana .....( mengeluh )

Bagi aku lah..( hampa aku tak tau la )...Semua keaadaan cuaca adalah baik....( kadang2 tu mengeluh jugak..hehehe )..dan pandangan kita...pemahaman kita..cuaca tanpa hujan..adalah baik..dan hujan membawa rezeki adalah baik..tapi adakah hati kita selari dengan pandangan kita.........renung2 kan.....

Thats All untuk malam ini.........dan tadaaaaaa......ini my baby tido ngan gaya selsemanya..Subhanallah.....aku pun tak ajaq dia tidoq macam ni....ilham dari Allah.....sbb dia kena selsema..bila dia tido camni..baru pernafasan dia ok.....Gud nite..........

5 komen menarik:

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

(^____^) gambaq sejid katne tu? jom~

Karukord Jagau's said...

indah sungguh gambar mesjid tu...

Aishah Jahirah said...

gambaq sampah tu menyakitkan mata apatah lagi dok dekat menyesakkan hidung...cian baby seseme,cepat baik ye seseme.dia tido ikut keselesaan dia tu..

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

pandainye myrA tiduq camtu..:)

MaryaYusof said...

Betul tu... Setuju sgt... Sentiasa basahkan lidah dgn berzikir kpdnya... Walau apa jua keadaan... Yg buruk dr kita dan kelalaian kita sendri :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

dari hari ❤ sїℱαℚїℝ ◝їlm◡ ツ ❤