Yang terkini dari AkuDanCeritaKu

Thanks Mak.......


hallo.....ho..kali ni..bab cerita pajeri nanas....mmg dah tak leh nak cita dah...sbb dok beku dalam kepala..last2 burn gitu ja...nak ceta pun...malaih dah haih..hampa..search sendiri la..pasai pajeri nanas dalam tenet..kompom2..banyok...ooooo.

kali ni aku nak share ngan hampa semua la...fuh,..terharu..sebak..sob...sob..bila..tengok...benda yang ibu kita..atau mama kita..atau mak..kita....( aku panggei mak )....buat untuk kita satu masa dulu..dan benda..tu.masih baru dan fresh..sampai hari ni.....nak tau apadia....??? jeng..jeng..jeng....nindia..nindia..nindia....

                                                         Sarung Bantai dengan Sulaman Bunga

ada lagi..............nindia...

                                                   Sulaman Bunga ni amik kat mana,??

ada lagi....Nindia..........!!!!!! complete set..


                                                          tadaa...............


Hok tu lah...sarung bantai...dan ...seangkatan dengan nya....yang mak aku buat aku...masa aku bakal lahir pada 20 Mac 1985 dulu....tapi...jahit saja...tak guna..masih tersimpan..himgga hari ini...dan pewaris sarung bantai dan tilam ni ..jatuh pada anak kak aku..yang sulung.....Alia...insyirah....

Ya Allah....dah 27 tahun...jahitan dan sulaman tersebut masih elok smpai la ni...sob..sob...sob..terharu.....dan akan menjadi kenangan smpai bila2 untuk aku ni.............

kalau hampa semua..ada ceta2 lebih kurang sama ngan aku nih,,,,,share2 la noh....

Ok......out...dulu....see ya..

3 komen menarik:

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

nape xguna?

AriF FaZDiLaH said...

sebab masa tu..beli kain ja...x sempat nak buat..alah..mcam selimut kait humaira tu lah...tak tau la rezeki siapa...selimut tu...hehehe

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

nak buat dah ni... hohoho

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

dari hari ❤ sїℱαℚїℝ ◝їlm◡ ツ ❤